Funk Chara 歌詞ナビ

歌詞ナビ
歌詞ナビTOPページ 新着情報 ランキング 検索
Chara
公式サイト
amazon検索

Funk

 ♪ 

Chara

作詞 : HIMI
作曲 : Chara

I wanna go for a free falling
And love
Hate here
You don't listen
 
Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Last time you got me
 
Raspberry romanticist
I don't mean to be funky babe
Don't know never really had chance
Don't forget to have fun
Forever you
 
I gotta have funk
I wanna be the one you love
I just wanna stick on you
Just a little bit of funk
 
How could it end?
Just leave me in your mind
You'll never leave me
 
Just a little baby father
I don't wanna live up without ya
I gotta have funk
Tell my baby I miss my mother
A little bit of boys
I can never be so high
Entertainer is alone
Don't you worry about it its right on time oh yeah
 
Funk
Just a little baby funk
I gotta be the one
You funk
Just a little bit of funk
Little bit of love
Gotta be the one you love
You don't know me
 
Everybody needs some love
Everybody dance
You gotta tell me that you got it
Everybody be your self
Everybody run
 
Pray
 
Ain't about money I got music
Will see you apon the pink clouds bye bye
Dance
 
I don't want to fly out yeah
I know we can fly out yeah
 
I'm gonna wake up free
So you can find my back in the city
Wake up free
I can find myself your dream
I'm gonna wake up free
Don't you worry about it it's right on time ooh yeah


ミニ情報
アルバム「Sympathy」収録曲
このエントリーをはてなブックマークに追加
Chara「Funk」の歌詞をホームページやブログ等でリンクする場合、
をコピーしてお使いください。
下記タグを貼り付けてもリンクできます。
Charaの新着一覧を見る▶
Charaの人気情報
1 蝶々結び今泣くよ。 泣くだけよ
2 Mama's alrightMama's alright She's got the
3 サファイアの星ねぇ まだ 終わらない旅を続け
4 Tiny Dancer私が置いていく物は 小さな態度
5 きえる腕を包む 湿った空気 息がつまる
6 しましまのバンビ愛情ゆらしてよ
7 Swallowtail Butterfly 〜あいのうた〜止まった手のひら ふるえてるの
8 サファイアの星 〜The Star of Sapphire〜ねぇ まだ 終わらない旅を続け
9 Stars☆☆☆「永遠と愛する」って
10 Sympathy精一杯よ かまわないで
Charaの人気一覧▶
スマートフォンページで見る⇒
最新注目曲
Legendary
Roselia
So Happy
内田彩
シンボル
ラックライフ
Time To Say Goodbye (Concert Tour Version)
平原綾香
GO AROUND
MooNs
Nobody Knows
中田裕二
手遅れcaution
=LOVE
BRAVE feat. Toshl(X JAPAN)
AK-69
未開トオン
ZAQ
素顔に咲く花
北島三郎
パラダイムボックス
式島律(沢城千春)、佐竹笙悟(武内駿輔)
ばーちゃんの背中と僕の足
遊助
ムーンライト伝説
でんぱ組.inc
Future Light
A.B.C-Z
トリプルラッキー!!!
A.B.C-Z
はらはらひらふる
A.B.C-Z
人間を被る
DIR EN GREY
青春 Don't Stop!!
Kis-My-Ft2
セルフィー
Kis-My-Ft2
コロコロコミック40周年のうた
岡崎体育

TOPページ新着情報検索ランキングリアルタイムランキング最新アルバム情報
(C)歌詞ナビ