Chara「Funk」の歌詞

歌詞ナビ
TOPページ 歌詞検索 ランキング 歌手名目次

ホーム > Chara > Funk

Chara「Funk」のジャケット画像

Funk

歌手:Chara
作詞:HIMI
作曲:Chara

I wanna go for a free falling
And love
Hate here
You don't listen

Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Just call me funk
Last time you got me

Raspberry romanticist
I don't mean to be funky babe
Don't know never really had chance
Don't forget to have fun
Forever you

I gotta have funk
I wanna be the one you love
I just wanna stick on you
Just a little bit of funk

How could it end?
Just leave me in your mind
You'll never leave me

Just a little baby father
I don't wanna live up without ya
I gotta have funk
Tell my baby I miss my mother
A little bit of boys
I can never be so high
Entertainer is alone
Don't you worry about it its right on time oh yeah

Funk
Just a little baby funk
I gotta be the one
You funk
Just a little bit of funk
Little bit of love
Gotta be the one you love
You don't know me

Everybody needs some love
Everybody dance
You gotta tell me that you got it
Everybody be your self
Everybody run

Pray

Ain't about money I got music
Will see you apon the pink clouds bye bye
Dance

I don't want to fly out yeah
I know we can fly out yeah

I'm gonna wake up free
So you can find my back in the city
Wake up free
I can find myself your dream
I'm gonna wake up free
Don't you worry about it it's right on time ooh yeah

アルバム「Sympathy」収録曲


この曲の歌詞をホームページやブログ等でリンクする場合、
をコピーしてお使いください。
下記タグを貼り付けてもリンクできます。

Charaの人気歌詞

Charaの楽曲一覧を見る▶

このエントリーをはてなブックマークに追加 LINEで送る
amazon検索
この歌詞をTwitterでつぶやく

関連人気情報

ホーム新着情報検索ランキング歌手名目次ご利用にあたって
著作権法等の理由により、歌詞の印刷・コピー・複製を禁止しております。

JASRAC許諾番号:9008177008Y38026 NexTone許諾番号:ID000003176

Copyright (C) 2005-2020 SANDY NET SYSTEM CO.,LTD. All Rights Reserved.