KAMINARI GIRL 歌詞 / BENNIE BECCA

歌詞ナビ 無料歌詞検索サイト
歌詞ナビTOPページ 歌詞検索 ランキング 歌手名目次

ホーム > BENNIE BECCA > KAMINARI GIRL

BENNIE BECCA「KAMINARI GIRL」のジャケット画像

KAMINARI GIRL

歌手:BENNIE BECCA
作詞:BENNIE K・BECCA
作曲:BENNIE K・BECCA


You're pressing down but it won't stop the bleeding
(Sure you got it hun, you'll walk the walk huh!? You know what?)
Just let me say it clearly now
(See that ain't for me, I got my own two feet! Baby let me say it!)
'Cause you never let me (Let me sing!)
KAMINARI GIRL
(Where are all my ladies at? Now you gotta shout it loud,
we come around!)
Yeah I'm fine, just go away now

I don't need you anymore
When you left I locked the door
Don't get too close to the storm
'Cause I am stronger than before

Yeah, they call me a thunder girl
過ちを棚に上げ
Yeah, it's too late to come back now
繕ったって同じ事

You're pressing down
何が起きたって
決して媚びるつもりなんて無い
どんな嘘を並べたって
言いなりには成らない
And I'm ready to sing (Let me sing!)
KAMINARI GIRL
(Where are all my ladies at? Now you gotta shout it loud,
we come around!)
サヨナラ, just go away now

So you're the son of a gun
Banging them girls like it ain't nothing
Saying you're a reincarnation of the Don. Fuck them all
Me and my girls, we've been checking you out, how you get down
The“truth”, the“false”, yeah we are“THE CLOWNS”
Told you you're gonna get it back didn't I?
What goes around comes around right??
“Hey girlfriend!”Who's that? (Uh oooh)
We gonna clip tonight“How are you doing?”
That sucker took my bait then there goes my KAMINARI GIRLS
And just like that it's the same song! One little push then our game is on!!

You're pressing down but it won't stop the bleeding
(Sure you got it hun, you'll walk the walk huh!? You know what?)
Just let me say it clearly now
(See that ain't for me, I got my own two feet! Baby let me say it!)
'Cause you never let me (Let me sing!)
KAMINARI GIRL
(Where are all my ladies at? Now you gotta shout it loud,
we come around!)
Yeah I'm fine, just go away now

(Back off) Why you sticking your nose in here (Off)
Wipe my eyes every time you're near (Off)
Trying to fool me now? Don't go there
Save it boy for the other dramas
何度言っても Same old game (Same old game)
All your words are 空しいだけ
Who said that「何それ最低」
You know what? No more, I don't care
I got my own name and my own fame (What?)
Yours are old and I don't give a damn (I'll be damned)
I hate that you're the one who I blame
A lying boy who can be saved
Now how do you think I felt? Yeah that day!! (that day)
How do you think now I got my way? (my way)
I'ma say it loud and yes I'm proud
I'm a thunder girl, you won't take me down

You're pressing down
何が起きたって
決して媚びるつもりなんて無い
どんな嘘を並べたって
言いなりには成らない
And I'm ready to sing (Let me sing!)
KAMINARI GIRL
(Where are all my ladies at? Now you gotta shout it loud,
we come around!)
サヨナラ, just go away now

You're pressing down but it won't stop the bleeding
(Sure you got it hun, you'll walk the walk huh!? You know what?)
Oh yeah just let me say it clearly now
(See that ain't for me, I got my own two feet! Baby let me say it!)
Let me say it! You never let me (Let me sing!)
KAMINARI GIRL
(Where are all my ladies at? Now you gotta shout it loud,
we come around!)
Shout it loud I'm fine, just go away now

Think you could fool me, right?
Think you are flying high?
This you can't handle, see?
You just ain't not hot enough
Think you could fool me, right?
Think you are flying high?
See? you can't handle me
This just ain't not hard enough


アルバム「BENNIE BECCA」収録曲


この曲の歌詞をホームページやブログ等でリンクする場合、
をコピーしてお使いください。
下記タグを貼り付けてもリンクできます。

BENNIE BECCAの人気ランキング

1 DreamerDo a little riddle It's not a
2 So BadIt's not me The girl who lies
3 KAMINARI GIRLYou're pressing down but it wo
4 Narita ExpressSomeone is going to meet someo
5 You & MeEvery time I wake up in the mo
6 明日/with Blaise Plant(MONKEY MAJIK)明日 会えたら What to say? 気
7 JapaneedleAh Ah I got my needle Vaccinat
8 DilemmasI don't know where to start wi
9 Don't Save MeEvery time I see you, I can't
10 Cinderella SyndromeTres! Dos! Uno! Keep on moving
BENNIE BECCAの人気一覧を見る▶

このエントリーをはてなブックマークに追加 LINEで送る
amazon検索 iTunes
この歌詞をTwitterでつぶやく
ホーム新着情報検索ランキング歌手名目次ご利用にあたって
著作権法等の理由により、歌詞の印刷・コピー・複製を禁止しております。

Copyright (C) 2005-2020 SANDY NET SYSTEM CO.,LTD. All Rights Reserved.