King & Prince「Magic Touch」の歌詞

歌詞ナビ
歌詞ナビTOPページ 新着情報 ランキング 詳細歌詞検索
スペースでAND検索(部分一致)。曲名・歌手名はよみがな(ひらがな)でも検索可。

歌詞ナビ > King & Prince > Magic Touch 歌詞

Magic Touch / King & Prince
Amazonで見る

「Magic Touch」歌詞

歌手:King & Prince
作詞:EMI K. Lynn
作曲:P3AK・Adrian McKinnon

What what what you lookin' at? Checkin' for me, ain't no holdin' back
Can't stop, baby you know, gimme just a touch, I'm so finito
Feels like a dream, goin' on and on, fallin' for you so do you wanna come along
Tease such a tease, never let me go go go go go
 
Baby it's automatic Makin' me so romantic
I just wanna hold you kiss you If you leavin' me alone that's tragic
You're like starlight shinin' on Paris On a campaign only one you can cherish
Yeah You and me, so heavenly just like magic
 
You blow my mind Won't you be mine
Touch me one more time, just touch me one more time
Hold me tight and tell me why
You got me longin' for, longin' for your love
Can't get you out of my brain
Your touch is magic...
Your touch is magic...
Your touch Your touch
Hey girl show me now
 
She got the magic
 
Lemme know Lemme know
Woo What's your secret?
Girl, take it to the limit want you, want you
Gotta keep ya, keep ya
I'll be waitin', honey kisses are callin'
Whisper softly as you cast your spell “Baby, I love you”
Wanna be in your heart, hey can you hear me?
Truly, we're meant to be
 
You got the magical smile It's really killin' me
Keep on fallin', you know how to take control of me
My heart's beatin' racin' in double time
Until the mornin', don't let you go no no no no
 
I lose my mind You should be mine
Kiss me one more time, just kiss me one more time
In your eyes I see a sign
You got me crazy for, crazy for your love
Can't get you out of my brain
Your touch is magic...
Your touch is magic...
Your touch Your touch
Hey girl show me now
 
Beautiful girl Gimme your love
Coz I know you are the one I want
Woo And I wanna get out the friend zone
Baby, I need you in my life forever
 
You blow my mind Won't you be mine
Touch me one more time, just touch me one more time
Hold me tight and tell me why
You got me longin' for, longin' for your love
Can't get you out of my brain
Your touch is magic...
Your touch is magic...
Your touch Your touch
Your touch is magic

アルバム「Re:Sense」収録曲


King & Princeの人気ランキング

King & Princeの歌詞一覧を見る▶
この歌詞のURL

リンク用タグ

関連人気歌詞

歌詞ナビ新着情報ランキング詳細歌詞検索ご利用にあたって
著作権法等の理由により、歌詞の印刷・コピー・複製を禁止しております。

JASRAC許諾番号:9008177008Y38026 NexTone許諾番号:ID000003176

Copyright (C) 2005-2022 SANDY NET SYSTEM CO.,LTD. All Rights Reserved.