AT THE PARTY SOULHEAD 歌詞ナビ


歌詞ナビ
歌詞ナビTOPページ 新着情報 ランキング 検索
SOULHEAD
公式サイト
amazon検索

AT THE PARTY

 ♪ 

SOULHEAD

作詞 : SOULHEAD
作曲 : SOULHEAD

Call our homies (alright!)
Roll up in the night!
It's time for (the) party night
To show'em how we get down
(shake) shake your body around
(move) move your body around
We know the party's star wherever we are!
I saw boy staring at me
If U wanna try to holla at me (OK baby!)
I like your style babe,
Yeah come and join us!
Get chor, Get chor, Ya Ya Ya....

We ride up to the party, always
It's about 12:40 AM
いつもどおり盛り上がるよ tonight!
Everybody, are you ready? さあ
Pull up to stop!
聞こえるのは Soul H-E-A-D's
Door Check なんて We can't wait! (no,no,no)
かまわず動かせ moving baby!
Let's grip left & right!! (Bounce......)

Call our homies (alright!)
Roll up in the night!
It's time for (the) party night
To show'em how we get down
(shake) shake your body around
(move) move your body around
We know the party's star wherever we are!
I saw boy staring at me
If U wanna try to holla at me (OK baby!)
I like your style babe,
Yeah come and join us!
Get chor, Get chor, Ya Ya Ya....

Saw me in Da club!
There we goes 皆大さわぎ
Follow me but don't lose your steelo
Soul H-E-A-D's に合わせて
Check your way, Oh〜
Shake your head
Keep your head up!
You'd better face it, もうそろそろ
You wanan close to me なら
Do what you gatta do
Before somebody's gonna take your place
何でもそう Face 上げろ or else...
I gonnna get you
It's at the party!!

Call our homies (alright!)
Roll up in the night!
It's time for (the) party night
To show'em how we get down
(shake) shake your body around
(move) move your body around
We know the party's star wherever we are!
I saw boy staring at me
If U wanna try to holla at me (OK baby!)
I like your style babe,
Yeah come and join us!
Get chor, Get chor, Ya Ya Ya....

考えてるヒマなんてない If you wanna get Attention
Put your hands up in the air You ain't gotta time to hesitate
待ちきれずに しのび入る Always from the Back Door
Bounce Beat に合わせて上がりまくる体温 何でもアリの @ the Party
裸になりRock the club Shake your booty×2
High になってRock the club Throw your hands up higher
Let's make it a 熱帯夜 Throw your hands up higher and higher Till see ya
Let me here you say“Party”Party×3
Let me here you say“Party”Party×3

Call our homies (alright!)
Roll up in the night!
It's time for (the) party night
To show'em how we get down
(shake) shake your body around
(move) move your body around
We know the party's star wherever we are!
I saw boy staring at me
If U wanna try to holla at me (OK baby!)
I like your style babe,
Yeah come and join us!
Get chor, Get chor, Ya Ya Ya....

Call our homies (alright!)
Roll up in the night!
It's time for (the) party night
To show'em how we get down
(shake) shake your body around
(move) move your body around
We know the party's star wherever we are!
I saw boy staring at me
If U wanna try to holla at me (OK baby!)
I like your style babe,
Yeah come and join us!
Get chor, Get chor, Ya Ya Ya....


SOULHEAD「AT THE PARTY」の歌詞をホームページやブログ等でリンクする場合、
をコピーしてお使いください。
下記タグを貼り付けてもリンクできます。

SOULHEADの新着情報

NO NO NOEvery night & day you confuse
JUMP UP THE WALLMisunderstood girl thinking,
Life胸を張って Believe in yourself
ASHITA明日は明日の 風が吹くのさ
WORLD GO ROUND featuring leccaLet's make the world go round
I'm in loveShould I tell you that I'm in
Fallin'突然にはじまるの love story
向日葵君のなみだ 君のため息
letter指先が freeze して I can't
I knowI know you care for me But I

▶SOULHEADの新着一覧

SOULHEADの人気情報

1位 夢の中夢の中 君に会えても 切なさは
2位 WhateverI do, whatever happens I do,
3位 MeaningMoney don't make the people
4位 NO NO NOEvery night & day you confuse
5位 JUMP UP THE WALLMisunderstood girl thinking,

▶SOULHEADの人気一覧
スマートフォンページで見る⇒

最新注目曲

Real Face#2
KAT-TUN
幸せって。
Crystal Kay
君のAchoo!
シュークリームロケッツ
FUNtastic
KAT-TUN
Fall
Superfly
Ask yourself
KAT-TUN
ファティマ
いとうかなこ
わたしはわたしのためのわたしでありたい
ヒグチアイ
Sweet Birthday
KAT-TUN
The way
KAT-TUN(中丸雄一)
Party Maker
超特急
アイラブユー
西野カナ
友だち
西野カナ
零 -ZERO-
福山雅治
Skyway
FTISLAND
Wonderful World
KAT-TUN(亀梨和也)
傷だらけの僕ら
NormCore
Take Me Under
MAN WITH A MISSION
LAST GAME
Zwei
宿業ノ剣
いとうかなこ

TOPページ新着情報歌詞検索ランキングリアルタイムランキング最新アルバム情報
(C)歌詞ナビ